Elk bedrijf streeft naar een hoog Return On Investment (ROI). Maar hoe zit het met de Return On Creativity? Eén briljant idee, unieke campagne of slimme slogan kan immers marketinggoud zijn. Kan mensen verleiden, overtuigen en in beweging brengen. Creativiteit als sleutel tot succes. Met als kers op de taart schouderklopjes van de opdrachtgever. En applaus van de vaktribune.
ADCN Copy Lamp
Copylamp Voorlichtingsbureau Vlees voor long copy advertentie “Beste Youp…”
Cannes Lions
Nominatie DM Leeuw mailing Rabobank/Interpolis
New York Festivals global awards
Nominatie SIRE TV-comm “Speaker”
London int. adv. awards
Nominatie NBBS Reizen TV-commercials
Nominatie McGregor “In case we become a republic”
SAN Accent
Nominatie Bausch & Lomb
Nominatie Trendhopper TV-campagne
Nominatie NBBS Reizen TV-campagne
Deelbekroning Outdoor NIRA ‘Moving & Smoking’ billboard
Nominatie NIRA Branddetectie
Effie
Nominatie McGregor “The President’s Collection”