Return On Creativity

Elk bedrijf streeft naar een hoog Return On Investment (ROI). Maar hoe zit het met de Return On Creativity? Eén briljant idee, unieke campagne of slimme slogan kan immers marketinggoud zijn. Kan mensen verleiden, overtuigen en in beweging brengen. Creativiteit als sleutel tot succes. Met als kers op de taart schouderklopjes van de opdrachtgever. En applaus van de vaktribune.

 

ADCN Copy Lamp

Copylamp Voorlichtingsbureau Vlees voor long copy advertentie “Beste Youp…”

ADCN logo

 

 

 

Cannel Lions

Nominatie DM Leeuw mailing Rabobank/Interpolis

Cannes Lions

 

 

 

New York Festivals global awards

Nominatie SIRE TV-comm “Speaker”

NYFestivals logo

 

 

 

 

London int. adv. awards

Nominatie NBBS Reizen TV-commercials

Nominatie McGregor “In case we become a republic”

London International Awards

 

SAN Accent

Nominatie Bausch & Lomb

Nominatie Trendhopper TV-campagne

Nominatie NBBS Reizen TV-campagne

Deelbekroning Outdoor NIRA ‘Moving & Smoking’ billboard

Nominatie NIRA Branddetectie

 SAN logo

 

 

 

Effie

Nominatie McGregor “The President’s Collection”

Effi logo